Deklaration

Jag fick min deklaration idag, och jag fattar verklingen ingenting.
Jimmy ringde mig på jobbet och berättade att jag fått den och jag bad honom öppna.
Jag skulle få tillbaka 7415kr. :D

MEN... Jag har sålt två lägenheter och fåt vinst på båda. Nu kommer den så kallade vinstskatten. :(
När jag tittar på allt som ska fyllas i på olika blanketter och alla siffror så blir jag bara tom i huvudet.
Jag satte mig med tårar i ögonen och letade fram alla papper jag behöver för att kunna deklarera.

På lördag blir de hem till Mamma så hon och Hasse får hjälpa mig!

BLÄ för att deklararera!!

Kommentarer
Postat av: Wysteriia

Jag fattar ingenting av sånt där...så min mamma får alltid hjälpa mig..ehm:P

2007-04-14 @ 14:47:50
URL: http://Wysteriia.blogg.se

Kommentera gärna inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0