Första jobbdagen efter ledighet suger!

Usch va segt det var att gå upp i morse, Hade verkligen ingen lust alls!
 Trivs inte alls med de jobb jag har just nu (Jobbar på en Förskola med barn i åldrarna 1-3 år).
Tur att det är kort vecka ialla fall :) 

 Jag sparar pengar till en utblidning till Nagelteknolog jag.
Är det någon som kan rekomendera någon utbildning här i stockholm så skriv gärna en rad eller två.
Jag är JÄTTE intreserad!

Jag har precis börjat träna på Worldclass och det är verkligen skit kul!
Jag längtar dit varje dag.




Nä Nu är det dax att sätta sig i soffan me min Jimmy. Det är fotboll... Vad gör man inte för honom? hehe

Kommentarer

Kommentera gärna inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0