Lördagen.

Som jag skrev förut så började dagen med träning och sen gick jag och solade. Sedan gick jag och handlade mat. Jimmy åkte in och träffade några kompisar, så jag hade hela lägenheten för mig själv. =)
Skönt till en början! Jag badade. Jag noppade/ färgade ögonbryn och ögonfransar, gick och småplocka lite här hemma. Sen började jag bli rastlös. Inget på tv och inget kul på datan. Käkade middag (yoggi och banan) senare skrev Jimmy att gör dig klar för vi kommer snart till Jakan. Jag bangar inte! Jag tycker bara att det är roligt att gå ut! Jag, Jimmy, Nicke och Marie tog oss några öl på biljarden, spelade lite dart. (vilket jag verkligen suger på) 

En super trevlig kördagskväll!

Kommentarer
Postat av: Bella

Jag ska försöka förklara i ett inlägg lite senare de där med bilderna! Hoppas det blir till någon hjälp :) Jo du kan sätta mig vid läänkar, blir perfa :) Tackar tackar, kul :) Hoppas BH-sökandet går bra! :)

2007-04-29 @ 14:44:02
URL: http://wiildthiing.blogg.se
Postat av: Hille

Hejsan! Svarar på ditt inlägg i min blogg här också:

Tyvärr, vill inte lägga ut bilder på mig på nätet. Men jag tänkte rapportera hur mycket jag minskat i midjan när jag har mätt mig hos min konsulent nästa vecka, då visar det ju sig om jag har bränt fett eller inte.

Ha en trevlig valborg!
Kram

2007-04-29 @ 15:21:57
URL: http://poids.blogg.se
Postat av: Maria

Jag har inte orkat eller haft tid att sitta vid datorn och skriva om det, får se om jag gör det när jag kommer hem.

2007-04-29 @ 16:27:56
URL: http://www.catwalkqueen.blogg.se

Kommentera gärna inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0