AAAaaaatjjo!!!

image1367Inte en chans att jag går till jobbet så här imorgon kan jag säga! Mår riktigt piss! Värre än så här kan det inte bli! (peppar peppar att jag slipper halspluss) Feber, ont i halsen, snorig som fan, nyser som 17, ont i kroppen. HELT SLUT! Jag hoppas att det här är toppen nu. SÅ det är på bättrings vägen nu! Tjaa, det känns som att jag inte kunde valt en sämre tid att bli sjuk på! Det är väl för att jag har slappnat av nu?! Skatten är betald, handpenningen för utbildningen är betald och jag har även så jag klarar mig under utbildningen med pengar till räkningar och lite mat. Då är det dax för kroppen att slappna av och då, BOOOM kommer förkylningen som har legat länge och väntat på att få bryta ut. Nu blir det 2 alvedon, nässpray och hostmedicin. Godnatt

Kommentarer

Kommentera gärna inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0