Gaah!

Ok, jag kanske har lite kort stubin i vanliga fall. Det blir ju inte bättre av att man är lite hängig! Jag gick ner och skulle panta burkar. Tror ni inte att automaten är full. Där fick jag stå i säkert 10 min och vänta på att den skulle tömmas. image1291 70 kr av panten. Inte illa pinkat hehe. Men jag går sedan in på konsum för att handla till kalaset. Tar det jag ska ha, men när det kommer till tårtbotten.. Var kan dom ha det? hmm vid brödet tänkte jag. Jag går dit går runt fram å tillbaka 2 ggr men ingen tårtbottnen där inte. Nehe?? Kakorna då? Kutar dit. Nä, inte fan fanns det där heller. Nu går jag och frågar. Fick tag på en (som tur var) mycket trevlig "tant" som gick med mig till kakorna igen... och konstigt? Hon hittade inget heller DOOOH!image1294 Hon börjar leta omkring och går och frågar. Då ser jag uppe på en av frysarna att där minsann stod det en kartong. Så jag hoppar upp och tar tag i den. Yes! Det fanns ändå. Nä, för vet ni vad. Datumet hade gått ut. Gaaah!image1295 Skiter i tåtbotten! (tänker jag) Och tackar den snälla tanten för hjälpen ialla fall. Tar en påse frysta bullar och går till kassan. Där står två tjejer eller ska jag säga kärringar som inte pratar svenska och tittar lite surt på mig. Varav den ena puttar undan min korg och tränger sig förbi mig utan att ens säga ursäkta. image1293Jag biter mig i läppen. Men sen ska hon in igen. VA FAN!image1292 (tänker jag) men håller masken. Å vet ni vad. Jo, då ska hon tamefan förbi en gång till. Då kan inte lilla jag hålla käften längre. "Det va ett jävla spring, Man kan säga ursäkta när man ska gå förbi"image1293 Säger jag högt och tydligt. Då får jag bara en fnys tillbaka. och nästa gång så säger hon tyst "ursäkta" när hon ska förbi. Jag tror jag exploderer!!! Hur svårt ska det vara att handla lite frukt, grädde, tårtbotten och bullar? Så svårt tydligen. Gaah!image1296

Kommentarer
Postat av: Linda

Fy fan, jag hade varit när att ge dem en käftsmäll... Speciellt NU när jag är ett mensmonster! Jag vågade inte gå till affären innan, jag vet att jag hade börjat tjaffsa med någon med mitt humör idag. *grrrrr*

2007-08-24 @ 14:38:39
URL: http://lindab.blogg.se
Postat av: vesna

tack så jätte mkt! =)

2007-08-24 @ 15:08:16
URL: http://sanjavesna.blogg.se
Postat av: vesna

tack =) hur mycket har du gått ner i vikt å cm sen du började med allt?.. hur länge haru hållt på? läst lite om de nu..

2007-08-24 @ 15:21:52
URL: http://sanjavesna.blogg.se
Postat av: Camilla

Ibland går allt fel på en gång!
Har du testat att leta efter rostad lök? Hopplöst ibland bland kryddorna ibland vid köttet, har hittat bland konserver...Svår placerad vara :)

2007-08-24 @ 15:45:42
URL: http://shopalot.blogg.se
Postat av: Bella

Flåt! :(

2007-08-24 @ 17:40:28
URL: http://wiildthiing.blogg.se

Kommentera gärna inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0