Trött trött trött!

Gick och la mig 21.15 i sängen igår. Läste lite i Aftonbladet, titta en yttepytte stund på tv och somnade sen så skönt. Vaknade i morse och är fortfarande lika trött som vanligt...? Vad är det fär fel på mig? Dricker jag förlite vatten kaneke hehe, Idag ska jag fasen dricka! Då ska jag bevisa att det inte är vattnet. Ikväll blir det gymmet. Springa lite på bandet och sen trimma magen, ryggen, armarna och rumpan! Jajjemen! Känner mig faktist ganska motiverad just nu. Att inte stoppa i mig massa skit som godis och sånt så det är bara att passa på att hålla i den känslan! Sitter på jobbet och väntar på barnen, dom får mer än gärna stanna hemma idag hahahaha. Vi ska ha 2 nya barn idag också. Jobbigt att man måste gå och se så fruktansvärt glad ut under invänjningen. Smöra gärnet haha. Men jag säger bara det Välkommna till Titanic. Stackars familjer säger jag bara! 

image1198

Kommentarer
Postat av: Bella

Im not alone! im NOT ALONE :D vaknade klockan O7 :S sjukt.. ändå gick jag och la mig O2.. haha. men pigg e jag ;D

2007-08-14 @ 07:33:16
URL: http://wiildthiing.blogg.se
Postat av: Bella

För att jag ska kunna/hinna dricka mina 2liter varje dag så brukar jag ta med vattnet till datorn när jag väl sitter här för då blir det att jag klunkar ibland.. samma sak om jag kollar tv :) så funkar det för mig iaf. lycka till! have a nice day :D

2007-08-14 @ 07:58:17
URL: http://wiildthiing.blogg.se
Postat av: Elin

Hoppas du piggnar till och att det går bra på träningen :) *kramar*

2007-08-14 @ 13:28:03
URL: http://ellee.webblogg.se

Kommentera gärna inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0