Utmaning

Blev utmanad av Camilla, so here I go...

* Först regler, sen fakta/vanor.
* Bloggaren skriver ner åtta fakta/vanor om sig själv.
* Den som blivit tagged/utmanad skriver en egen bloggpost om sina åtta vanor/fakta & skriver in dessa regler.
* I slutet av bloggen väljer du ut åtta personer som du utmanar & skriver deras namn. Glöm inte att lämna en kommentar i deras bloggar så att dom vet att dom blivit utmanade & bör läsa din blogg.

Svårt! Man ska ju komma på nåt intressant oxå ju... suck

  1. Jag har fått tjänstledigt för kursen/utbildningen :)
  2. Jag fyller snart år (25 aug)
  3. gaah, kommer inte på något! Jag är en "sms människa" (??)
  4. Jag har ingen hem telefon
  5. Jag älskar sommar, värmen och ljuset
  6. Jag hatar vinter, kylan och mörkret (döööh)
  7. Jag älskar levande ljus!
Aja, haha särskillt intresant vet jag ju inte om det vart. Meen ja. jag gjorde utmaningen :)
Nu är det min tur att utmana


DIG:
Minkei, Maria, Linda, Kristina, Evelina, Carro, Bella



Kommentarer
Postat av: Kristina

Tar tag i det i dagarna:)Allt är bra. Målade om i hallen igår och idag är man helt slut:) Kram

2007-08-18 @ 09:36:59
URL: http://thisis.blogg.se
Postat av: Bella

Jag antar utmningen men det lär inte bli lätt att komma på ngt :S

2007-08-18 @ 10:04:42
URL: http://wiildthiing.blogg.se
Postat av: Camilliondollar Baby

Alltid kul att lära sig mer om sina bloggvänner.
Kul att du fick tjänstledigt!

2007-08-18 @ 10:24:39
URL: http://blogglosacamilla.blogg.se

Kommentera gärna inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0