Vänner för livet

image1402Jag har en vän som funnits med mig så länge jag minns. Som jag vet skulle ställa upp för mig vad som än händer. Jag vet att hon mår dåligt och jag vet att hon gjort det mycket mycket länge. Jag skulle önska jag kunde göra så att det skulle lösa sig för henne så hon skulle slippa må som hon mår, så hon skulle slippa dessa hemska tankar hon har om kvällarna innan hon ska sova! Jag älskar dig gumman! Vad som än händer! Men om den dagen kommer då jag står ensam kvar utan dig (innan vi blir gamla och dör alltså) vet jag inte vad som skulle hända! Vi är många här ute som faktist bryr oss om dig ska du veta! Även om du känner dig ensam ibland. Vi lever två helt olika liv och har gjort det ett tag. Men vi har alltid varit vänner även om vi glidit ifrån varandra från och till. Vi ska alltid vara vänner! Vad som än händer! Du finns alltid i mitt hjärta!

Kommentarer

Kommentera gärna inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0