Dag 28

Akryl på morgonen.. Gick väl sådär måste jag säga. Men jag gjorde mitt bästa. Jag gillar helt enkelt inte akryl! Så är det bara! Hjälpte min klasskamrat lite för tiden rann iväg för henne med hennes första akrylnaglar. Så helt plöttsligt var kl 13.45 och min nästa kund var redan här. Å jag skulle precis ta min jacka och springa ut och köpa mig något att kasta i mig när jag öppnar skåpet så var min jacka inte där..??? Jag gick å letade lite och började först undra om det var jag som hade blivit knäpp å hängt jackan på något annat ställe, men började sen tänka att den var snodd och att mina nycklar var i jackan och snart skulle hela vår lägenhet vara tömd... Lite halft panikslagen stack jag till kiosken och köpte mig en macka och kastade snabbt i mig halva och var sen redo för nästa kund. Jag förklarade lite hur läger var om jag såg lite stirrig ut och hon tyckte nog lite synd om mig där.. Men sen kommer Ilona snygg å fräsch tillbaka från ansiktsbehandlingen utana jacka, jo för då har hon tagit mig utan att tänka (för hon har en liknande) gått å lagt sig på behandlingen å när hon skulle få sin jacka tillbaka märker hon att men den här är inte min. Så hon går tillbaka utan jacka. hahaha Tur att den kom tillrätta! =)
Jag hade kund på kund på kund hela dagen igår och det vart lite försenat för vi hade dubbel bokat lite också hehe.
Jaja, När man kom hem var man as trött kan jag säga hehe. Satte mig i soffan, åt middag å tittade på
Stardust
image1838
Lite skumm i början men helt ok film =)

Kommentarer
Postat av: Sara

vad pluggar du för något?

2007-12-07 @ 13:55:59
URL: http://flippaut.blogg.se
Postat av: Anonym

Hej vännen. Blir så glad när jag ser dina rader nu.....du trivs. kram sussie.

2007-12-07 @ 18:28:31

Kommentera gärna inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0