Dag 29

TRÖTT TRÖTT TRÖTT!!!
Jag kan knappt hålla ögonen öppna lägre. Det svider så in i norden!
Det var längesen jag var så här trött! På det här sättet... Jag har så roligt hela dagarna så jag hinner inte känna av att jag är så trött. Sen är man kommer hem å har ätit och satt sig för att slappna av DÅ kommer tröttheten och ögonen går inte att hålla upp längre. Vid lunch idag kom jag hem och mötte Jimmy dammsugandes =) Det var en vacker syn måste jag säga hehe. Både Jimmy och att han dammsög hehe ;) Så råkade jag sätta mig i soffan en stund efter att jag ätit. Det skulle jag inte gjort för oj så trött jag vet! Meen. väl tillbaka på salongen så kände jag mig pigg igen.

I varje fall gjorde jag mina tredje akryl naglar i dag. Å det kändes väl helt ok?
Dagen har gått jätte snabbt och jag har haft fullt upp hela tiden, jätte roligt! Längtar INTE ett dugg tillbaka till dagis jobbet ska jag säga! Vill aldrig tillbaka!

Nu har jag även bestämt mig!
Jag ska skriva papper imorgon!

Weeeei!!!
image1840


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej. Har du bestämmt att fortsätta och satsa vidare önskar jag dig......Lycka till.//sussie.

2007-12-08 @ 16:13:08
Postat av: Evelina

vad kul! antar att du menar skriva papper till egen salong eller nåt sånt?

kram

2007-12-09 @ 16:13:19
URL: http://evelinastrand.blogg.se

Kommentera gärna inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0