Lördag

image1841Vaknade ganska tidigt, gick upp, duschade, fixade mig och gick ner till salongen, skrev kontrakt och kände mig lycklig att jag kommit ända hit. Det känns lite som att jag halkar omkring på ett bananskal. Jag fattar inte vilken otroligt tur jag har haft under hela mitt liv ändå. Jag klarade mig igenom skolan (precis) Jag har haft tur med både köp och sälj vad gäller lägenheter. Jobb ska vi inte ens prata om. Jag har aldrig behövt lämna mina betyg och jag har fått de jobb jag har velat ha. Jag träffade Jimmy♥. Jag fick ihop pengar till operation och till utbildningen utan större problem. (fast att det var jobbigt innan jag visste) Jag är (som Ilona sa:) född till nagelterapeut. Jag är duktig på det jag gör, ja, för det är jag faktist! =) Å nu har jag skrivit papper på att få hyra stol på mitt drömjobb "den dyra tryggheten" (för er som inte vet)

Sen ialla fall åkte jag å mötte Maria på centralen, Väl hemma igen gick vi direkt till salongen och fixade hennes naglar. Dom vart jätte fina! champange färgat glitter på topparna (som fransk manikyr) Hon vart super nöjd =)
Kvällen hade vi lite mys pys med saffransbullar och glögg och vi såg på den sista Harry potter filmen. Sen masserade vi varandra på ryggen och spillde ut halva oljan på mattan/ golvet och Marias byxer hehe. inte bra! Men massagen gjorde nytta måste jag säga. Är inte alls så stel i axlarna som innan. Super skönt! Har ni fått hår bottenmassage någon gång? Asså det är sååååååå skönt! Man typ ryser och nästan somnar. Sen att man ser ut som ett troll efteråt tar vi inget exra för. Men oj så skönt det är! Testa!

Bjuder på några flumm bilder också...

Kommentarer
Postat av: Evelina

haha kul bild =)

var i tunisien var ni?
kram

2007-12-09 @ 19:10:16
URL: http://evelinastrand.blogg.se
Postat av: Maria

hahaahah vi är bara för underbara ;)

2007-12-09 @ 20:09:37
URL: http://catwalkqueen.blogg.se
Postat av: Linda

Hahaha vad söta ni är!
Du förtjänar att halka runt på bananskal då det är i positiv mening, vilket det är i ditt fall. :)
Hoppas det går bra ikväll att vara barnvakt, extra-pengar är alltid bra. Jag ska jobba ikväll igen, jobbade ju igår med som vanligt.
Är det nåt så vet du var jag finns. Stor kram

2007-12-10 @ 12:05:31
URL: http://lindab.blogg.se
Postat av: Malin

Så gulliga ni är *fniss*

2007-12-13 @ 22:07:42
URL: http://mallin.blogg.se

Kommentera gärna inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0