Plugg!



Vad behövs? Läroboken, anteckningar, godis, mys ljus och tron på sig själv!

Kommentarer
Postat av: Evelina

hihi du KOMMER klara det! jag tror på dig =)
kram

2007-12-17 @ 21:31:10
URL: http://evelinastrand.blogg.se
Postat av: Linda

lycka till på provet.!
det kommer att gå bra!
kram

2007-12-17 @ 21:31:25
Postat av: Linda

Du fixar det gumman! Du är bäst! Kram

2007-12-18 @ 05:45:26
URL: http://lindab.blogg.se
Postat av: jones

snygga naglar du har!!

2007-12-23 @ 02:26:24
Postat av: Emelie

Hej!

Jag såg att du klarat examen för nagelterapeut! Grattis! :) Jag är verkligen jätte nyfiken på utbildningen. Jag vill jätte gärna jobba med naglar men är så osäker på om jag kommer att klara proven:(

Va det svårt?

Hur var proven?

Va det mycket att plugga till?

Vilken skola valde du?

Hur visste du vilken skola som var bra och godkänd?

Och hur gjorde du för att få jobb, cv eller ringde du och sa att du höll på med en nagelutbildning?

Jag hoppas att du svarar för jag är förvirrad och det lät så kul när du skrev att du klarat examen! Det vore en dröm för mig!

Ha det bra, kram Emelie :)

2011-08-19 @ 20:03:50

Kommentera gärna inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0