Tiden bara försvinner


Dag 31, 32, 33 å lite annat smått å gott

Denna vecka har varit väldigt lugn om man gämför med förra veckan, Jag har haft kunder bokade som inte dykt upp säkert varje dag. Det känns trist! Men men, vad ska man göra?

Plugga skulle jag behöva göra mera!! Det är helt otroligt va trött man är när man kommer hem! Jag orkar bara inte! Ihelgen MÅSTE jag! Det blir en plugg helg!

Dagarna bara försvinner, nyss var det första dagen i skolan sen hade det redan gått två veckor och sen var det helt plöttsligt bara två veckor kvar. Nu är det två dagar kvar (fre, mån) innan prov och det riktigt knyter sig i magen när jag tänker på det! Hjälp!
Sen är jag klar och ska börja jobba på riktigt och faktist tjäna pengar igen.... OM jag får tillräckligt med kunder så att jag kan betala allt innan jag kan ta ut lön vill säga.
Så, BOKA EN TID FÖR NAGLAR!!!

Kommentarer
Postat av: Sofie

Hade jag bott närmare så hade jag bokat!:)

2007-12-14 @ 12:07:29
URL: http://sgradin.blogg.se

Kommentera gärna inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0