Borta bra men hemma bäst!


Tro det eller ej men jag har faktist hemlängtan!
Det ända man inte längtar hem till är så klart jobbet!

När jag kommer hem igen är det dax att återgå till mitt träningsliv!!
Jag har inte gjort annat än svullat massa god mat och godis mm under semestern.. Men det tycker jag att man ska få också! Det är bara att ta nya tag igen =)
Vågar inte ens tänka tanken på mätningen nästa vecka :S

Vädret är som vanligt inte bra så ja hoppas att den här dagen går fort så jag får komma hem igen. Till min säng!!
Den här sängen här är.... A, hemsk! Min rygg pallar den inte!

Kommentarer
Postat av: Linda

Ja men det är ju verkligen så; borta bra men hemma bäst. Tyvörr funkar de flesta människorna bäst då de får återgå till sina fasta rutiner som finns i vardagen. Ja du får verkligen unna dig en MASSA mums nu när du har semster, nästa vecka så blir det nya tag och så får vi pusha varandra! Det kommer bli skitbra tjejen! Hoppas vädret snart blir lite bättre för er. Var bion bra förresten? Kram

2007-07-26 @ 11:52:23
URL: http://lindab.blogg.se
Postat av: Kristina

Klart man kan få svulla lite på semestern:) När kommer du hem då? kraaaam

2007-07-26 @ 16:07:25
URL: http://thisis.blogg.se

Kommentera gärna inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0