Då var det klart

Ca 1,5 timme tog det för dom att fixa med fönstren.
Nu har jag varit så duktig att jag har tvättat fönstren.
Det är nog inte gjort sen Jimmy flyttade in här.
Hade inte jätte bra grejjer men det vart ju bättre än innan. Nu ska jag bara ställa tillbaka allt jocks och hänga tillbaka gardinerna. Sen hade jag faktist tänkt att dammsuga. Fasen vilket ryck jag fick. Äh, har man inget att göra så skaffar man sig eller???
Bäst att ¨återvända så inte "rycket" försvinner hihi

Just ja, jag har även tvättat och diskat idag.. så oj oj oj va duktig jag är!!!!
image894image895image896

Kommentarer
Postat av: Pauline

Så duktigt :)
Har också diskat & tvättat idag. Elle ja, jag håller på med tvätten nu :) Och dammsugit vardagsrummet har jag också gjort :) *tihi*

2007-07-05 @ 16:17:58
URL: http://nogg.se/palli
Postat av: Linda

Åh vad duktig du är! Riktigt bra jobbat idag då du trots allt tvingade ta semester. Blev Jimmys frisyr bra? Hoppas, så du slipper stå ut med gnället. Vet hur det är, Danne är så nojig över sitt hår.
Hoppas att du får en mysig kväll, och även imorgon då du och Jimmy får vara för er själva.
Och tack för att du ändrade den rosa texten till svart, det blev mycket bättre. :) Stor kram!

2007-07-05 @ 20:24:51
URL: http://lindab.blogg.se
Postat av: Caroline

Riktigt duktigt idag du!! Men du borde ha baket en kaka också!! *ler*
Kram på re pudding!!

2007-07-05 @ 21:30:49
URL: http://carolinehulinder.blogg.se

Kommentera gärna inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0