God Tisdags morgon

image856

Pigga och på G idag?

Jag är svin trött!
Även fast jag gick och la mig i skaplig tid i går kväll.
I dag jobbar jag 7.30- 12.30 =D

Köpte en resväska igår :D
Det vart inte den jag ville ha. men nästan. Jag ville köpa en ROSA från Wedins. Men den var självklart slut efter kampanien (200 kr rabatt) som jag missade för att jag inte hade pengar just då MORR!

Nu är det 8 dagar kvar!! Sen drar vi till Tunisein! F A N va sköt det ska bli att komma bort, byta milja och bara glömma allt va jobb heter!

Jag har kommit på att jag svär som som jag vet inte vad... Visst jag har alltid gjort det (mer eller mindre).. men inte så här mycke! Inte bra alls!
 
Nä, det blir väl att plocka fram lite frukost till mig själv då.. det har ju inte kommit någon än.
Ha en super bra dag!

Kommentarer
Postat av: Maria

Sluta svär då? ;)

2007-07-03 @ 08:07:26
URL: http://catwalkqueen.blogg.se
Postat av: Mi

Nää, hur trött som helst :)
Kul med resan! Det är såå skönt att få komma bort ibland och bara sola och må gott!
// Mi.

2007-07-03 @ 13:13:29
URL: http://josiesweet.blogg.se/

Kommentera gärna inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0