Godmorgon

Vaknade tidigt idag. Kl 9.00

Det går inte att sova så länge när man är så många och dessutom vaknar Maria och Robert så himla tidigt!
Morgonpigga människor är dom hehe.

image929

Dessutom drömde jag en jätte skum dröm; Att jag typ gick i skolan och på vägen hem var det en lång backe som i en korridor. Jag vet inte vad vi åkte på. men jag tror jag minns att det var typ som rullatorer.. Iaf så åkte vi ner på dom och hade jätte kul såklart. Sen just denna dagen stängde en gammal tant dörren mitt framför näsan på oss. Hon gillade ju inte att vi åkte där såklart. Och vi vart så klart lite arga å skrek "jävla kärring""va sa du" "Att du är trött å gammal" Skrek jag igen i förbi farten.Sen såg jag att hon var på väg ner.
(Ni vet så som i alla skräckisar, Tjejen springer som en tok och mördaren går sakta) Jag vart skit skraj och minndes inte var jag bodde .. "Där" pekade en lite pojke från mitt jobb. Men nyckeln passade inte såklart. Dom andra kom undan, men jag gömde mig typ vid vattenbrynet. Jag kikade upp och tanten hade gått förbi. Men sen vände hon på sig och jag skakade av rädsla (haha) Jag vaknade av att hon tog mig på huvudet och att jag RÖS i HELA KROPPEN. Jag vart typ lugn av hennes händer på mitt huvud. Synsk tant elle nåt hahaha
Skit obehaglit att vakna till att man ryser kan jag säga!!



Nu ska vi käka frukost sen kanske Maria kan hjälpa mig med mitt hår =)
image930

Kommentarer
Postat av: Linda

Usch, scary!!!!
Skitväder... Det har verkligen ÖSregnat hela morgonen. Imorse vid ca halv sex, då Danne precis somnat och jag var pigg, så fick jag för mig att gå ut och gå men skippade det för att det regnade en del redan då. Jag BORDE ha gått då för nu hällregnar det istället! =( Bajsväder!!!!!! Stor kram gumman!

2007-07-08 @ 12:36:15
URL: http://lindab.blogg.se
Postat av: Jojo

Sicken söt blogg du har! Go pink!

2007-07-08 @ 12:52:36
URL: http://jojoaug.blogg.se

Kommentera gärna inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0