en lista

Hur många nycklar finns det på din nyckelknippa?
7 st. onödig info men men hehe
Vilken svordom använder du mest?
Fan och skit?
Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden?
Hmm svårt! Älskar att ta bilder, men älskar även att vara med på bild! Hur kul är det när man är på e fest och har kemeran full av kort men inget på mig själv? Nä, trist! Båda?
Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa?
KLÄDER SKOR OCH EN RESA!
Har någon någonsin kallat dig lat?
mÅÅÅNGA GÅNGER!
Äger du en bandtröja?
Band tröja?
Vilken är din favoritåkattraktion på ett nöjesfält?
Har ingen favvo. men jag älskar närt det går snabbt och det pirrar så där i magen =D
Tittade du på tecknat när du var liten?
Jaa, det är klart, det gör jag fortfarande =)
Hur många syskon har du?
6 st
Vill du just nu ha några tatueringar eller piercingar?
En till tatuering vill jag ha!
Vad har du för väder just nu?
mulet skit väder!
Vilken är din favoritfrukt?
Melooon
Hur valde dina föräldrar ditt namn?
Hmm, jag har fått det berättat för mig men minns inte. jag vet att mamma ville att jag skulle heta Jasmin
Gillar du senap?
Japp
Vilken karaktär från en film påminner mest om dig själv?
ingen aning
Tycker du om att krama folk?
folk och folk? Jag vill inte kramas med vem som helst nej!

Minns inte vart jag hittade den, råkade vist bläddra bort den

Kommentarer

Kommentera gärna inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0