Gå ner i vikt

image549
Har fått inspiration och lite nya krafter av söta Linda här nedan (länkningen)

Hon har sporrat mig till att jag ska köpa ett måttband och börja mäta mig i cm iställer för på vågen. Jag blir ju bara tyngre och tyngre fast att jag tränar som en idiot. Jag vet! Muskler väger mer än fett...
Men man vill ju ha SYNLIGT resultat!




Öppnar nu en ny kategori. Vikt och cm. Där kan ni följa hur det går för mig :S
Hoppas de visas nåt resultat. Annart blir det ju pinsamt haha

Jeeah Nu blr det från och med imorgon nya tag!





image551
Tack Linda! =)

Kommentarer
Postat av: Linda

Vad kul att man kan inspirera och motivera någon! Tack själv! :) Vi får peppa varandra i vår kamp! Stor kram och godnatt

2007-06-04 @ 22:18:02
URL: http://lindab.blogg.se
Postat av: Blogglösa Camilla

Ostbågar funkar det med!

2007-06-04 @ 22:33:44
URL: http://blogglosacamilla.blogg.se

Kommentera gärna inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0