Godmorgon

image589

Höll på säga "måndag igen" men det är ju torsdag =) SKÖNT!
Har vaknat hela morgonen och tillslut kunde jag inte somna om.
Så en timme innan jag skulle upp var jag uppe och fixade mig.
Jag är typ klar, ska bara fixa håret.

Igår kväll låg jag och Jimmy och snackade lite innan vi somnade.
Han kom på eller snarare skojade om att Robert kunde fixa ett kost schema åt mig.
För jag sa;
-Jag har tränat i 3 månader och inget händer!
-Du äter kankse fel?
-Vad ska jag äta då?
-Vet inte, du kan ju snacka me robert så kan han fixa kost schema.
Tycker du om tonfisk? höhöhö (Han vet att jag inte gör de)
image590
(bild)
Så skickade jag iväg ett mess till Robert och han skulle fixa de. =)
Han sa, att de kanske kommer bli lite trist.
Men va fan (tyckte jag) De får va hur trist de vill, bara jag går ner i vikt.
På ett bra sätt =)
Så sa han att jag skulle motionera innan frukost sovtuta =P
Så, jag kanske ska börja gå upp lite tidigare? Nu kan jag ju inte skylla på att det är mörkt ute
(som jag gjorde i vintras)

Haha oj, vilket ointressant morgon babbel...
Nu ska jag inte babbla mer utan gå fixa håret.

Ha en underbar dag i solen!
image591

Kommentarer
Postat av: Linda

Godmorgon! Vad skönt att du mår såpass bra nu att du kan gå till jobbet. Ja men din kompis har rätt; morgonpromenader är det ultimata har jag hört. Helst ska man promenera innan man har ätit frukost så man går på tom mage typ. I veckan hörde jag att någon dietist sa att huvudsaken ATT man går, att det inte är viktigt NÄR man går. Men jag tror på morgonpromenader... ;) Man ska gå minst 40 minuter då helst om man ska få igång fettförbränningen.
Vad bra att du har en kompis som kan fixa ihop ett matschema till dig! Du får dela med dig av lite tips sen. ;) Hoppas att du får en toppenbra dag, snart är det helg. :)
Stor kram

2007-06-07 @ 09:49:43
URL: http://lindab.blogg.se
Postat av: nina

spelar ingen roll hur mkt du tränar om du inte lägger om kosten. been there done that. det som funkade för mig var viktklubben.se Fick mig att inse att man äter fel mat och för stora portioner oftast..

2007-06-08 @ 04:00:33

Kommentera gärna inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0