Härliga fredags morgon!

image514Morgonen börjar med att jag blir väckt av Jimmy kl 06.35. Skulle gått upp 5.50.
Kuta upp! slängde på mig mina svettiga träningsbyxor och en tröja. iväg till tåget osminkad och o kissad. (MIn öppningsdag idag, därfgör fick jag så brottom)
Kom på halvägs till tåget att fan, jag måste köpa kort! SPRANG!!
Hann med tåget som gick 6.46. Bra jobbat va =)
Nu är jag på jobbet, ingen hade kommit och inte kommit än heller. Slängde in mina brallor i tvätten nyss hahaha lånar kläder av mina abetskamrater.. Vilken morgon!

Kommentarer
Postat av: Kristina

Å stressig.
Jo det e sant men min mob är grymt krånglig va det gäller sånt så jag vill gärna ha nåt annat:) Ha en trevlig dag! Kram

2007-06-01 @ 08:02:43
URL: http://thisis.blogg.se
Postat av: carro!

Vilken skräck morgon du har haft!! Fy!! Vill inte byta med dig!!
Stackare.....
Kram i alla fall, så kanske det känns "lite" bättre!

2007-06-01 @ 11:16:47
URL: http://carolinehulinder.blogg.se

Kommentera gärna inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0