Jaha

Då var dagen strax slut. Jag sitter och kliar mig i ögonen av trötthet. *gäsp*

Plåtning haha jaa, jag vet inte!
Gick nog inge vidare kändes de som. Jag har inte sätt resultatet än så vi får väl se.
Hoppas man kanske fick en bra bild ialla fall =)
"amazing eyes" sa han att jag hade =)

Vi har varit på Ikea och köpt lite nya ljus och sånt =) Det går ju alltid åt =)
Nu luktar det jordgubbsljus i hela lägenheten.


Jag och Maria var ut och tog en öl i kvälls solen =) Mums!
Sen gick vi hem och tittade på Klick. Maria hade inte sett den. Jag råkade somna i mitten någonstans men vaknade av Marias snörvlande till de sorliga partiet i slutet. Kom även några tårar från mina trötta ögon hihihi


Imorgon är det söndag =( Huuh va trist. Då är det ju snart måndag och jobb. =(
Fast jag ska få i lite mer hår imorgon. Det ska bli finare =) (för fint är det ju redan)
Blir kanske lite shopping också?
Ska in på Gina och kolla in BHarna om det kanske kan funka med L.
Så himla söta jue! Kanske ska testa en bikini också. Hoppas att det finns för oss "stora" tjejer =)
*hoppas*

Nä, nu ska jag gå borsta tänderna och dra mig till sängs.
Nattinatt

Kommentarer
Postat av: Helena

Låter som en ganska skön dag med öl i solen och allt! Jag skall också gå och lägga mig nu! Natti, natti!

2007-06-02 @ 23:54:00
URL: http://www.beverlyhills.blogg.se
Postat av: Bella

Lät som en härlig dag :) Hoppas du sovit gott. God Morgon :D

2007-06-03 @ 12:02:27
URL: http://wiildthiing.blogg.se

Kommentera gärna inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0