Jag vill ha PENGAR!


image206
Man sliter som ett as på jobbet och får en skit lön som man knappt klarar sig på.
Det suger att ha lite pengar!
Jag kan knappt ta en fika utan att känna att jag inte har råd.. Hur kul är det? Vad ska man göra? Jobba mera? Slita ut sig mer än man redan gör för att överleva och ha ett så kallat liv? Jag vet inte?
Vi sliter både Jimmy och jag just nu för att få ihop pengar till resan till Tunisien som vi egentligen inte har råd med. Men man måste ju som sagt leva också?!
Här kommer några bilder på vårt mål:
Marhaba Beach.
image203image204image205
Ser det inte härligt ut?!?!

Kommentarer
Postat av: Maria

Det kommer att bli helt sjukt underbart att åka dit! Jag LÄÄÄÄNGTAR så!

2007-05-08 @ 20:23:18
URL: http://catwalkqueen.blogg.se

Kommentera gärna inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0