Lista

Hittade denna hos svartkajal


Hårfärg:
Mörkblond
Ögonfärg:  Blågrå
Längd: 167
Studerar: Nej, men snart ska jag. (till nagelteknolog)
Favoritklädesplagg: Mina nya svarta Lee jeans och något snyggt linne lill =)
Har alltid med mig i väskan: Smink, spegel, hemma nycklar, pengar mm
Dricker jag läsk dricker jag: fattar inte riktigt vad jag ska svara på denna. Men jag dricker helst vatten!
Tatueringar, piercings: Piercing i navel och öron. Och en liten tatuering i svanken.
På datorns skrivbord har jag en bild av: Mig och älsklingen så klart =)
Imorgon kommer jag: Jobba... Blä! Träna....
I sommar kommer jag klä mig i: förhoppningsvis sommarkläder =)
Om jag fick byta klädstil med någon tv-roll skulle det vara:  ingen!
Min all time favourit parfym är: DKNY be delicious
Nu ska jag: sitte här en stund sen sätta mig framför tvn och smaska godis. (för mitt dåliga humör hahaha)
Kändis jag på något mystiskt sätt alltid läser om: Gillar inte att läsa skvaller direkt.. Låt kändisstackrarna ha sitt liv ifred hehe
Senaste blogg jag upptäckt: finns så många så jag vet inte vilken jag ska nämna.. Men ta en titt på mina Länkar =)

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha ja det kan jag förstå,men inga visum eller vaccinationer eller så?
sköönt..när blir det ni åker.... juli?
kram

2007-05-30 @ 19:27:21
URL: http://evelinastrand.blogg.se
Postat av: Regina

nagelteknolog låter kul :) lycka till!

2007-05-30 @ 19:32:07
URL: http://egoina.blogg.se
Postat av: Anonym

shit vad skönt!! du får berätta hur det var =) vi funderar på en sista minuten i augusti!
är det du o killen som åker?

2007-05-30 @ 19:37:34
URL: http://evelinastrand.blogg.se
Postat av: Anonym

men gud vad kul!! kul att åka två par med =) vad ar det, 4 timmar att flyga dit?? det ska ju va jäkla billigt där har jag hört! det e ju inte helt fel =)

2007-05-30 @ 19:44:02
URL: http://evelinastrand.blogg.se

Kommentera gärna inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0