Sovdax

image219

♥ Jimmy! ♥

Kommentarer
Postat av: Bella

Japp. Att vara glad e gött :D Hmm. vadå? gått "ner" lr? =/ inge kul d.. Roligt att du tycker det :D även om jag inte var borta i typ mer än 1 dag hahaha. couln't stay away ;P NA-matteprov är INTE min starka sida. men gick bättre än förväntat..tror jag.. har inte fått veta resultatet ännu(NERVÖS) och del1 är fortfarande kvar, blir på fredag :/ samma dag som jag fyller år haha. snacka om tajming BLÄ ;P jaja, det är väl bara o hoppas på det bästa, har redan fått IG 1 gång så. förra året. blaaha. Ne det där med morsan är lite komplicerat. Hon blir aldrig frisk..tyvärr.. :(:(
BTW. Jordgubbarna och glassen..MUMS var det säger jag bara. och vädret? jaa.. hoppas det blir ändring på det snart. Lite synd ju :/ även om det är "kul" att det regnar när man måste plugga som jag måste :/ ahah. Då e de mysigt med regn ^^, OJ va långt jag skrev nu. SORRY :) ska sova nu. Sov gott gumman.

2007-05-09 @ 00:51:37
URL: http://wiildthiing.blogg.se

Kommentera gärna inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0