Vänner

image436

Vänner ska man vara rädd om! Jag ska träffa Rebecca i morgon för första gången efter begravningen. Jag har knappt pratat med henne och har lite dåligt samvete för det! Jag har haft lite sms kontakt bara. Fast å andra sidan har hon inte velat/ orkat prata när jag har ringt så jag har försökt så gott jag kunnat... Jag hade önskat att jag funnits vid henne sida många gånger! Usch hon måste verkligen må dåligt! Jag kan inte ens tänka mig in i situationen att förlora ett barn. Får ont i magen bara av tanken.
Är lite nervös inför i morgon faktist! Vet inte riktigt hur jag ska vara, vad jag ska säga?Jag tror jag gör bäst i att vara som vanligt? Usch jobbigt! Men samtidigt vill jag att hon ska veta att jag finns för henne! Hon är min vän och kommer alltid att vara det! Love you Gumman!

Kommentarer
Postat av: jana

Vad kul att ni äntligen ska träffas,då har ni ju lixom tagit första steget,då lär det ju bli mycket enklare att fortsätta träffas sen.Förstår att det känns lite nervigt men det släpper nog rätt fort bara ni ses.Du får ju fråga rent ut vad hon orkar prata om och inte.Ha en bra dag!

2007-05-26 @ 08:50:06

Kommentera gärna inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0