Vuxen??

Vuxenpoäng.com - Hur vuxen är du egentligen?

Din vuxenpoäng är: 18.6


Din ålder borde vara 34.3 enligt Sveriges Vuxenpoängsstyrelse



Ojdå, ditt test visar att du måste tagga ner lite. Du är lite för mogen för din ålder. Kanske dags att sluta använda ICA-kortet eller sälja bilen? eller varför inte beställa en resa till Kos?
 
Tips på saker att göra för att få mindre poäng
  • Börja drick öl.
  • Åk till Hulsfred, dvs festivalen, inte staden.
  • Flytta ihop med några kompisar.
  • Ge dina krukväxter till grannen.
  • Sälj din bil, det är omiljövänligt.

Hmm, hahaha så jag är föör mogen? Alltså det är inte vad jag brukar få höra haha. Men men det var ett kul test. (Jag dricker faktist öl hellre än vin) Det var lie skumma alternativ ibland.. Hittade här

Kommentarer
Postat av: Malin

Kul!! =) Vart hittade du det??

2007-05-10 @ 22:49:42
URL: http://mallin.blogg.se
Postat av: frida

haha jag gjorde testet och blev 12 år!! (är 17)

2007-05-11 @ 16:09:09
URL: http://couleur.blogg.se

Kommentera gärna inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0