Dag 17


Det vart ingen Akryl idag. Varken på Kerstin eller kund. Lika bra det för det känns verkligen som att Akryl inte är min grejj. Jag vill ju så klart lära mig men fy så svårt det är!!! Känns typ omöjligt :S Nä, sluta tänk så negativt nu Jessica! Usch jag har haft en jobbig dag idag, är helt slut i skallen.. Viste inte vad jag pysslade med i slutet haha. Inte bra! Inget yrke att ha dåliga dagar på detta!!! Man måste ju vara på topp hela tiden. Ialla fall måste man låssas... Man vill ju vara trevlig, glad och sådär som en "nageltjej är" Ni vet...

Det blir inte så mycket skrivende i bloggen nu. Har lagt den åt sidan nu för jag orkar helt enkelt inte. Skriver knappt alls på era bloggar.. trist! Är ju inne och kikar vad ni har för er men orkar inte sitta någon längre tid. Ni får ha överseende med mig. Jag är jätte glad för era kommentar jag får, ska nii veta =)

Kommentarer

Kommentera gärna inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0