Helgen

I fredags var det Idol. Jag gick och la mig ganska tidigt för jag var otroligt trött så jag hann inte se vem som åkte ur idol. men jag var sten säker på att det skulle bli Andreas... Men icke!!
image1815
Varför åkte Daniel ut? Hur röstar ni egentligen? KATASTROF!
Det var ju Daniel och Marie som skulle gå till final!
Och jag SKA se MARIE vinna!!!

Lördagen sov jag halva dagen, det var skönt att äntligen få sova ut! Det behövdes! Men man blir så förbaskat seg hela dagen sen. Jag som hade tänkt att plugga men jag orkade inte.Det var mys med Tacos framför Pirates of the caribbean 3 på kvällen, sen smaskade vi massa gotta.



Imorse så gick jag upp kl 10 och pluggade lite. Sen vaknade Jimmy. Han ska iväg på bandy senare så då tänker jag fortsätta pluggandet. Det börjar närma sig slutprov så nu är det bara att läsa!!!

Kommentarer
Postat av: Elin

helt sjukt, jurryn borde skjutas för det är deras fel. Det dom gör mot andreas är i likhet med mobbing, vilket medför att hela svenska folket sympatiserar med honom och daniel åker ut... bittert minst sagt bittert. Visst kan jag förstå jurryns besvikelse men så går det när man biter sig själv i röven. / Åskamolnet Prinsipesan :)

2007-11-25 @ 13:53:29
URL: http://prinsipesans.blogg.se
Postat av: Elin

absolut :)

2007-11-25 @ 15:44:02
URL: http://prinsipesans.blogg.se
Postat av: Marie

mM.. .visst har jag? :( ...blev riktigt ledsen och sen har hon mage att vinkla det som om det allt skulle varit mitt fel... ne, sånt kan jag vara utan :(

2007-11-25 @ 17:01:25
URL: http://wildness.blogg.se

Kommentera gärna inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0