Bättre dag tack och lov!

Det var uppstigning tidigt imorse. Men då får jag även sluta tidigt =) Dagen har varit helt ok. Vi var full styrka på jobbet så det var skönt! Nu sitter jag och väntrar på att Jimmy ska ringa så ska vi ner å handla käk.

Usch! På vägen hem när jag kom till pendeltågsstationen var där fullt med poliser, brandbilar och anbulanser. Ingen fick komma in eller ut. Den var någon som "ramlat" på spåret. Och efter en stund kom det en blodig man utrullandes av anbulanspersonalen.. Hemskt!

Jahopp. Jag lär förbli fet! Jag kan inte träna :( Vist kan jag gå promenader men jag vill ge ALLT! För mig ger inte promenaderna så mycke.( Eller vist gör dom men det känns inte lika skönt efteråt). Kan den här envisa förkylningen ta slut snart?! Den är fan skit jobbig! Hela tiden täppt i näsan och snorig. Rethosta om nätterna. Gaah! Sluta nu!

Hmm... Läste just;
Nästäppa kan även bero på nässprej eller graviditet Om näsan är täppt under lång tid kan det bero på att man har använt avsvällande nässprej för länge. Kvinnor som är gravida kan också få långvarig nästäppa, eftersom hormoner gör så att nässlemhinnan svullnar.

Kanske är dax att sluta med nässprayen ett tag?! Usch!!! Jag hatar att vara täppt! Jag får en panik känsla!

Kommentarer
Postat av: Annelie

Jag gillar inte heller Alex Schulman speciellt mycket, men bloggen var rolig att läsa :)

2007-10-02 @ 16:18:30
URL: http://anneliten.blogg.se

Kommentera gärna inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0