Godmorgon

Jag satt uppe sent och tittade på film igår kväll. Jätte trött stänger jag av tv när filmen är slut och myser ner mig i sängen. Plöttsligt får jag upp tankar kring min chef/ mina chefer om vad jag ska säga på mötet på tisdag (som JAG inte brukar gå på) Hur ska jag förklara så dom förstår.. Tankarna snurrar vidare om hur jag ska tala om viken dålig chef hon/ dom där. Helt plöttsligt är klockan över 01 på natten och jag blir stressad över att jag måste sova för att orka jobba. Men tankarna maler på. Tillslut måste jag ändå somnat för jag vaknar minst 2-3 gånger på natten av att jag är så förbannat kissnödig så jag måste upp. Jag drömmmer något så fruktansvärt också. Mardrömmar. I natt fick jag tänderna utslitna. Jag har hört något om: drömmer man om att man tappar tänder är man stressad och har för mycket i huvudet och det kan ju stämma? SUCK! nu när klockan ringde trodde jag nästan att jag hade ställt den fel. Mina ögon gick knappt att öppna så trött jag var! Nu måste jag ta å sätta på mig ytterkläderna och åka till jobbet.

2 veckor och 1 dag kvar!!!

Kommentarer
Postat av: Kristina

Hoppas du får en bra dag:) Nu är det inte lång tid kvar, wiiie:) Kram

2007-10-15 @ 08:45:37
URL: http://thisis.blogg.se
Postat av: Linda

Usch viken jobbig natt du verjar ha haft. Det värsta som finns är då tankarna tar över och man inte kan sova, då man BORDE/MÅSTE sova... Hoppas du somnar tidigt ikväll så du kommer in i en bra dygnsrytm resten av veckan.
Åh tiden går fort!! Kämpa på gumman och det kommer gå bra imorgon. Förklara bara läget, hur det är och hur du uppfattar situationen och henne/de som chef. Konstruktiv kritik är alltid bra för ledarskap att få höra så de kan utvecklas! Jag tror på dig gumman! Kram

2007-10-15 @ 12:24:34
URL: http://lindab.blogg.se
Postat av: Jana

Heeej gumman!!oj va jobbig natt,vet hur d där känns!Fy!!Men jag vet att du har skinn på näsan och om du har fått nog så har du det och jag tror att din chef kommer att få höra det :-) yo go girl!!!
Appropå drömmar,jag drömde om din blogg att man kunde sätta in bilder här och du och din kusin hade ett poäng system på alla bilder där ni skrev poäng och kommenterade varje person.HAHAH!!Sjukt!
Just det,om man drömmer att man tappar tänder betyder det PENGAR!!:-) :-)

2007-10-15 @ 16:55:38

Kommentera gärna inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0