Måndag morgon

image1709Morrn då...  Trött som ett as är jag. Men jag borde vara pigg för jag har sovit ganska mycke i helgen. Det har varit super skönt! Jahopp. Då är det ÄNTLIGEN den sista veckan nu ialla fall. (sista hela veckan) Fy fan va underbart skönt det ska bli alltså! Att lämna Det (som är en person) Har bara lust att skratta henne rätt upp i ansiktet när jag förhoppningsvis ringer och säger upp mig när en tid har gått Mohaha! Alltså, jag brukar inte vara otrevlig mot flk även om jag inte gillar personen i fråga.. (Man har väl blivit uppfostrad) Men det går inte att vara trevlig mot Det! Åh. jag blir så arg bara jag tänker på henne. Så nu skiter vi i de. Jag ska strax gå till jobbet och avverka (Kan man säga så?) min näst sista måndag. GAAAH va skönt!

Kommentarer
Postat av: Emma

Ja, det hoppas jag med.. :)

..O tjejer är svin i allmänhet, det är inget man kan göra något åt. ;)

2007-10-22 @ 11:02:42
URL: http://irrelevant.blogg.se
Postat av: evelina

åh vad härligt att bara ha en jobbvecka kvar!!!
kram

2007-10-22 @ 14:57:46
URL: http://evelinastrand.blogg.se

Kommentera gärna inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0