Mår lite bättre

Har sovit nästan hela dagen. Knappt kunnat röra på mig. Nu har jag fått i mig lite mat och några alvedon så att huvudvärken skulle släppa. Så jag mår lite bättre. (fast entligen inte utan tabletter) Men jag blir hemma imorgon med. Jag kan inte gå runt och vara snurrig i huvudet och få svimm attacker på jobbet! Fan! Varför just nu? Kommer ju bli urfattig nästa månad då sjukskrinnings pengarna för 3 v dras + dessa två dagar. Aja, bara gilla läget antar jag. Snart börjar Du är vad du äter. Tänkte lägga mig och glo på det. Sen Heroes... 'Jimmy ska iväg på träning han. så jag blir hemma ensam. Ganska skönt att slippa tv spels ljudet!!
image1643
image1644

Kommentarer
Postat av: Jana

Hej gumman!!Men vad har du åkt på??Låter helt klart som matförgiftning!?Såg att du lagt ut det jag skrev på MSN,blev lite rörd faktiskt :-)
Jag har varit å gym tränat idag,inget för mig men nu har jag testat iaf.
Kanske kan ses på tisdag efter ditt jobb eller så?
Kram å krya på dig!!

2007-10-04 @ 22:11:45
Postat av: Sofia

ÄLSKAR HEROES! =)

2007-10-05 @ 12:36:11
URL: http://sofialandstrom.blogg.se

Kommentera gärna inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0