Stackars Brittan!

Britney förlorar vårdnaden om sina två barn

På tisdagen fick Britney chockbeskedet:En domare i Los Angeles beslutade då att hon måste lämna över sina två barn till ex-mannen Kevin Federline.Britney ska även drogtestas.
   

 
 

 

image1628

 

Domaren Judge Scott Gordon beslutade att Sean Preston, 2, och Jayden James, 1, från och med onsdag klockan 12 ska lämnas över till sin fader Kevin Federline  ?i väntan på nya besked från domstolen?, rapporterar TMZ.
Domaren har även beslutat att Britney Spears ska drogtestas samt att hon måste ta lektioner i barnpassning.
Kevin Federline, 29, och Britney Spears, 25, gifte sig 2004, men skiljde sig redan två år senare.
Den senaste tiden har de utkämpat en bitter strid om vem av dem som ska få vårdnaden om de två barnen.
De har haft delad vårdnad, men Federline har begärt att uppdelningen ska vara 70-30 till hans fördel, rapporterar CNN.
Domaren har tidigare sagt åt föräldrarna att de ska undvika alkohol och andra receptfria droger 12 timmar innan de tar över vårdnaden om barnen.

Ja? Vad ska man säga???

Kommentarer
Postat av: Linda

Ja du, jag vet inte vad man ska säga. Tragiskt fall det där...
Haha ja du, nu har jag faktiskt lagt den där stora Cloetta-påsen i hans garderob för jag tänker fan inte falla ner i godisträsket bara för att han är sugen på godis konstant! ;) Vi var ute på promenad innan oxå så nu tänker jag inte förstöra min goda vana med att äta nåt onyttigt. Även om jag fortfarande är sugen...
Nu fortsätter vi prata på msn. :) KRAM

2007-10-02 @ 19:21:45
URL: http://lindab.blogg.se
Postat av: Marie

Stackars barn ! Vilket liv !

2007-10-03 @ 10:22:57
URL: http://marie2u.blogg.se

Kommentera gärna inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0