Va i FAAN!

image1647Va trött jag blir! Kan jag få bli frisk nu? Igår var det magen, det känns mycket bättre idag! Jag sov mer eller mindre hela dagen igår så därför sitter jag uppe nu. + att minimage1645 näsa är så täppt att om jag lägger mig ner kan jag inte andas. + att Jag har fått så ont i halsen IGEN.. Ni vet så   där torrt och retligt ont så man måste svälja stup i ett.. Jag blir så trött! Jag är så rädd att jag ska vara sjuk när utbildningen startar. Det får bara inte hända! Jä..a ungar å smitta från jobbet då! BLÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ!

Kommentarer
Postat av: Mi

Huvva, låter ju inte alls kul :( Krya på dig, hoppas du får en fin helg iallafall! :)
Kram // Mi.

2007-10-05 @ 08:30:13
URL: http://josiesweet.blogg.se/

Kommentera gärna inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0