Äntligen

Funkar nätet igen. Det bara dog igår kväll. Har bråkat med de hela morgonen och JAG vann!! Hahaha Jimmy stack tidigt till jobbet som vanligt och jag låg vaken och kunde inte somna om efter att han gick. Det gick bara inte. Så låg jag där och tänkte att det skulle vara skönt att åka till mamma.- SÅ jag har precis packat en väska jag. Jag ska köpa mina stövlar idag och då tar pengarna slut hehe. Så varför inte passa på att åka till mamma och bli ompysslad för det blir man ju inte hemme. Här är det JAG som pysslar om.. Fy fan för att vara hemmafru springa å passa upp hela tiden och inte få ett skit tillbaka. NEJ tack! Nu ska jag bara vänta på att affärerna öppnar så ska jag ner och köpa mina stövlar å sen tar jag tåget till Mammsen =) Ha en bra dag.
image1562

Kommentarer
Postat av: Annelie

Ha en bra dag du med :)

2007-09-20 @ 10:18:30
URL: http://anneliten.blogg.se
Postat av: Marie

Jag känner igen mig!
Jag åker oxå till min mamma ibland och hon passar upp på mig! Det är så gott att slippa vara "hemmafru" som du säger ibland!

2007-09-20 @ 20:41:38
URL: http://marie2u.blogg.se
Postat av: Emma

Oj vad jag känner igen mig!!

2007-09-21 @ 17:44:50

Kommentera gärna inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0