Då var det redan torsdag..

Nu är det inte långt kvar tills jobbet borjar igen... Suck! Meeen upp med hakan Jess!! Det är en månad kvar till utbildningen startar! Du får kämpa. Och dessutom tror jag (hoppas) att barnen är vana nog så dom inte skriker dagarna i ända längre. SÅ det ska säkert gå bra =) Nu sitter jag och väntar på Jana och Mickis. Salladen är näästan klar. Måste bara köpa ett salladshuvud på vägen upp sen för det jag hade hemma var inte bra.


Har läst ut Ego girl föressten.. Asså, snacka om att man blir fångad av den boken! Hon är med om så mycket sjuka, roliga, hemska, konstiga saker att man bara vill fortsätta läsa och läsa och läsa! Om du inte har läst den.. Köp den och läs! Lite av pengarna från boken går till canser forskning :) Mycket bra!!!!

Kommentarer
Postat av: Kristina

Den hade jag tänkt köpa i veckan men den var slut här så jag får vänta till nästa vecka:) Kram

2007-09-27 @ 11:03:23
URL: http://thisis.blogg.se
Postat av: Camilla

Snart är det helg :)

2007-09-27 @ 13:42:50
URL: http://shopalot.blogg.se
Postat av: Linda

Vad kul att du fastnat så mycket för en bok, du som inte tycker om att läsa. :) Man kanske skulle köpa den? :)
Nu ska jag lägga mig och läsa en av böckerna jag fick låna av Dannes mamma förra helgen. Har en hel kasse full... Sen ska jag och Danne ut och gå när han kommer hem från jobbet. Han orkade inte ta sig till gymet idag heller och eftersom jag tränat hemma idag så kände jag att en kvällspromenad vore "lagom". Man kan ju inte ta ut sig! ;)
Hoppas du haft det trevligt med din vän och att salladen blev god! :) Hörs vännen. Kram

2007-09-27 @ 15:30:34
URL: http://lindab.blogg.se
Postat av: Monika

Då ska du läsa boken Jenna Jameson har skrivit om sig själv den är ännu bättre än Karolinas faktiskt :P sjukt bra är den.. och då gilla jag Karolinas bok bäst innan jag läste Jennas..

2007-09-27 @ 19:25:12
URL: http://nastyangel.blogg.se/

Kommentera gärna inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0