Fredag

image1601
(Bild)

Hade bestämt att jag skulle sova länge idag för att det är fredag och sista dagen jag är sjukskriven innan jobb, men Rebecca ringde från BB och sa att jag fick komma om jag ville. Det tackar man inte nej till. SÅ det var bara att ta sig upp. =o) Ska visseligen inte vara där förns 13 tiden. Men man vill ju hinna köpa någon liten pressent med sig till lilla Alice. =o) Å tusan också!!! Jag kom just på att Jimmy tog mitt SL kort i morse för jag hade ju bara planerat att vara hemma idag.. Skit också! Aja, det ordnar sig. Jag skulle betala ett nytt kort för han skulle ändå behöva det imorgon, så får jag pengar sen.. Tur det då. Det kostar ju en förmögenhet att betala hela resan med lösa pengar! =O( Igår satt jag och skrev lite resept (nyttiga men lätta) Någon som vet någon bra sida??? Nä, man kanske skulle hoppa i duschen och käka lite frukost och göra sig i ordning... Ha en bra dag.

Kommentarer
Postat av: My

söt bild :)

2007-09-28 @ 10:29:38
URL: http://sweetiie87.blogg.se
Postat av: Camilla

Vilken pigg och glad bild, så kände jag mig inte alls 5,05 imorse...

2007-09-28 @ 13:03:11
URL: http://shopalot.blogg.se

Kommentera gärna inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0