Hemma igen

Det gick bra på sjukan. Allt är som det ska. Jag har varit och letat byxor men förjäves! Jag vill ha typ fin byxer fast dom ska INTE vara vida ner till utan jag vill kunna ha stövlar och fina skor till. Vart hittar jag dessa byxer??? Det är tydligen omöjligt att hitta... Ni vet typ som Savann byxorna man hade för ett par år sen?? Typ sånna, Dom satt som smort! Det ända som jag inte gillade med dom att dom åkte ner i bak och man visade halva rumpan när man satt ner hahaha Nä, nu ska jag ta tag i detta bombnedslag till lägenhet. Usch så dammigt det är!!! Ses sen.

Kommentarer
Postat av: Kristina

Skönt att det gick bra:) har du kikat på HM, där har jag sett några finbyxor här hemma iallafall:) Kram

2007-09-26 @ 13:33:14
URL: http://thisis.blogg.se
Postat av: Linda

tja.
jag måste säga att jag letar ju som dig förgäves...men nu har jag nästan 4 par svarta byxor som jag han ha till mina stövlar. jag gick in på hm på nätet och beställde alla svarta byxor de hade hehe det gav resultat. =)

2007-09-26 @ 23:10:41

Kommentera gärna inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0