Läsning.

image1424Ja, som ni vet ska ju jag snart börja min utbildning till nageltecknolog. Nu måste jag börja fundera på vad som ska hända efter utbildningen (och tro att jag funderade i natt, alldeles för mycket/länge) Jag har ju några alternativ. Men om min önskan går i uppfyllelse får jag jobb på skolans salong. Där jag själv går och gör mina naglar. Då måste jag bli egen företagare. Det låter jätte läskit i mina öron! Hur ska jag klara det? Hur ska jag förstå mig på allt? IQ badboll likssom haha. Nä ,men oj så mycket man ska kunna! Blir räddd av bara tanken! Så nu sitter jag och läser som en tok på en sida som Maria hittade åt mig. Försöker skriva ner lite i min bok jag har köpt som bara är till naglar hehe. Gaah, Hur ska lilla jag få allt att fungera, jag som inte kan nånting!?

Kommentarer
Postat av: Evelina

du kan ju läsa företagsekonomi, det är jättekul!

2007-09-02 @ 19:08:53
URL: http://evelinastrand.blogg.se
Postat av: Marie

Lycka till !

2007-09-02 @ 20:44:55
URL: http://marie2u.blogg.se

Kommentera gärna inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0