Måndag sista dagen att kurera sig

image1429Det var uppstigning tidigt idag då jag har haft svårt att somna de senaste dagarna pga att jag sovit så mycke.. Men nu är det sista dagen innan jobb ialla fall. Ska stax ut på en kortare promenad. Har ju inte varit ute sen i onsdags. Känner att det skulle vara bra att få lite frisk luft och att få röra på sig lite. Så kroppen inte får en chock imorgon hehe. Tror att jag struntar i Cambridge efter Nina och Lindas kloka ord. Jag får helt enkel be om hjälp på gymmet. Vist kanske det kostar lite. Men å andra sidan så skulle det där canbride grejjen också kosta en hel del. Gaah! Jag vill att det ska hända något nu! Det står ju bara still. Jag kan inte äta på ett bättre sätt. Dom säger ju att du ska kunna äta allt men mindre. Å det gör jag.. minskar jätte mycke på ris, pasta å potatis. Kött. Å massa grönsaker. Å ialla fall innan sommaren gick jag 40 miners promenad varje morgon + att jag tränade på em/kvällen. men inget hände.. jag blir så trött. Å ska man gå på en "kur" får man värsta utskällningen hehe ;). Jag vet ju också att det inte är bra att svälta sig. Det har jag gjort FÖR många gånger.. men man mår ju bra ett tag ialla fall... suck! Nä, nu är det en vecka kvar till Op sen får jag ju inte träna på några veckor.. men jag har tängt gå på promenader under tiden jag är hemma. Sen ska jag ta tag i tränmingen ordentligt igen!!! Jag lovar!

Ha en bra dag. Nu är det dax för promenad =)

Kommentarer
Postat av: Kristina

Ha en skön promenad:) Kram

2007-09-03 @ 07:47:40
URL: http://thisis.blogg.se
Postat av: Nina

Grejen är. Gå inte ut för hårt.
Alltså går du ut för hårt att ohh jag måste träna varje dag si och så, så kommer det aldrig att hålla.
försök att hitta något som du tyker är kul.
angående när du ska äta så försök att äta mer proteiner(kyckling, tonfisk, lax,fläskfile, nötfärs, torsk,makrill mm ) mer än kolhydrater.
och sen det viktigaste det tar tid. jag vet att det rä svårt då jag lever för träning och hälsa och vill att allt ska komma på en å samma dag, helst direkt efter att man gått ut från gymmet.
låt det ta sin tid. börja kanske med morgonpromenixer innan frukost om du inte redan gör de. en kvällspromenix med kanske.. du vännen det verkar som du ger upp för lätt. sätt upp små delmål. annars pröva kanske viktväktarna eller dylikt. men lova mig att aldrig någonsin börja med "flytande föda diet" aldrig..
Kraam nina

2007-09-03 @ 08:22:51
URL: http://ezapeza.blogg.se

Kommentera gärna inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0