Mickis dop dag.

Stress stress stress. Kom på att jag måste köpa pressent mitt i sminkningen. Så jag rusade ner. Tror ni inte centrum var FULLT??! ALLA var där. Och upprädande var det också.. suck! Men jag hittade ialla fall :) Ha en bra dag.

Uppdatering:
Vilken dag det var igår (Lördag) Hahaha vaknade vid 10 tiden och läste några kapittel. Sen hoppade jag in i duschen och fixade till mig. Mitt i sminkningen rusade jag ner i all hast och köpte dop pressent och sen upp igen för att göra mig klar. Jag och Jimmy åkte in till stan och stod i det fina vädret - INTE och väntade på bilen som skulle ta oss ut till Norrtälje. Mitt hår vart helt krulligt pga den fuktiga luften så jag såg ut som jag vet inte vad haha.

image1609Väl i bilen skulle vi 4 tjejer och Jimmy hitta ut ur stan också. Å bilen..... A, den var inte att leka med! Den gick knappt att köra. Trycke man på gasen drog bilen åt ena hållet och tryckte man ner bromsen åkte bilen åt andra hållet. Så vi var en fara för allmänheten igår kan jag säga hahaha. Men vi hade roligt!!! Så kom vi 10 min försent till dopet pga bilen. Men vi kom ju fram helskinnade ialla fall hehe ;)

Dopet var fint. Jag gillar ju inte massa guds snack direkt men men så ärdet ju i kyrkan.... Presten gjorde bort sig lite. Det var pinsamt! Hon började yra om pressenter och hade (trodde hon) sätt en pressent som var en stol. Hon började ptrata om den och fråga massa saker och alla såg väldigt frågande ut. Ingen hade någon stol med sig. Förmodligen var det dopet innan som hade det och hon blandade kanske ihop jag vet inte hehe.


Efter dopet fick vi mat. Kyckling spett med ris och sallat. Det var super gott! Man var ju väldigt hungrig med tanke på att vi bara hann slänga i oss en banan på vägen. Efterrätten var kladdkaka och små kakor. MUMS! Sen var det pressent uppning Oscar (storebror) hjälte till att öppna. Fina pressenter alltihop! Fast Oscar tyckte det var lite tråkit att inget var til honom så klart. Allt var ju bara till Mickis.


Sen var det dax att åka hem. Det hade hunnit bli mörkt. Och för er som känner till Norrtälje vägen så finns det inte en lampa så långt ögat kan nå. Så ni kan ju tänka er med den bilen då... Men jag tyckte det gick ganska bra! Padma gjorde ett kanon jobb med bilen! Duktig flicka *klappa på huvudet* hihi. Vi vart släppta vid Solna och tog pendeln hem.

Väl hemma satte vi oss i soffan och tittade på Micke och Molle 2. Den var ingen hitt! Trodde det skulle vara fortsättning på 1an. Men det var det ju inte. Sen somnade Jimmy på soffan och jag gick å la mig i sängen.

zzZZzzzZZzzz...


Kommentarer
Postat av: fredriqa

jag vill ha den. e den inge bra?
gumman glöm inte att andas i all stressen :)

2007-09-29 @ 17:45:46
URL: http://fredriqa.blogg.se
Postat av: sofie

Ha en bra kväll du med! /S

2007-09-29 @ 18:28:49
URL: http://sgradin.blogg.se
Postat av: maria

Var det ett fint dop?

2007-09-29 @ 19:52:41
URL: http://catwalkqueen.blogg.se
Postat av: Caroline

Jag blir jämt så glad av att läsa din blogg!! Du skriver på ett sånt sätt som gör att man förstår precis (eller åtminstonde känns det så. Åsså ler jag när jag läser.... Hihihii
Saknar din blogg när jag inte läst den på ett tag. men man har ju perioder, har jag märkt... Men nu blir det höst igen. Och mörkt. Då vill man ha lite rolig läsning! Och det är DÅ som DIN blogg passar perfekt!!
Många kramar från Carro i Stöde!

2007-09-29 @ 22:04:58
URL: http://carolinehulinder.blogg.se
Postat av: Mi

Typiskt! Samma för mig igår på vägen till jobbet, det var något lopp någonstans (Lidingöloppet kanske?) och tunnelbanan var porppfull av löparmänniskor. Varför ska alla alltid vara ute samtidigt som man själv? ;)
Hoppas allt gick bra och att helgen varit mysig :)
Kram // Mi.

2007-09-30 @ 08:46:08
URL: http://josiesweet.blogg.se/
Postat av: Evelina

mysigt med dop o sånt även om man inte är kyrlig =)
tack! gillar designen jättemkt, kan ju inte ta åt mig äran för det tyvärr, haha =)
kram

2007-09-30 @ 18:18:07
URL: http://evelinastrand.blogg.se
Postat av: Annelie

Låter som en trevlig dag :) Synd att Micke och Molle filmen inte var sevärd, annars hade jag gärna sett den. Tecknat är lite kul ibland :)

2007-09-30 @ 20:13:46
URL: http://anneliten.blogg.se

Kommentera gärna inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0