Morrn

Gick upp ganska tidigt i dag med. Åt frukost och började må illa så jag gick och la mig och vilade en stund till. Mådde illa igår kväll med fast det var självförvllat. Jag åt massa kakor och sånt som mamma hade bakat så jag fick ont i magen och mådde illa haha. Då får jag ju skylla mig själv! Vaknade nu av att Jimmy ringde. Känner mig inte så pigg. Min förkylning har typ börjat om. Känns mindre kul! Ska nog åka hem imorgon så man får en dag tilsammans med Jimmy när han är ledig. Saknar ju honom! Nu har han ju fått spela av sig så han kanske har tid för mig en stund hehe. Tro om man ska gå ut och få lite frisk luft?! Jag tror det.. Ser ut att vara ganska fint väder bara att det blåser :( Det är så skönt och tyst här ute. I natt när jag skule somna hörde jag mitt eget hjärta slå haha. Inte ett ljud hör man. Nästan för tyst haha. Fast man får ju sova som en björn. A tills morgonen kommer. Jag vaknar ju av typ minsta lilla just för att det annars är så tyst hehe. Nä, nu ska jag ut å kika vad mamma gör. Ha en bra dag

Kommentarer
Postat av: Kristina

Krya på dig gumman och ha en bra kväll:) Kram

2007-09-22 @ 17:22:29
URL: http://thisis.blogg.se
Postat av: Melissa

jobbigt att vara förkyld!

2007-09-23 @ 01:08:59
URL: http://meli.blogg.se

Kommentera gärna inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0