Sömnlösnatt?

image1419

Är det inte det ena så är det fan det andra.
Jätte trött, *gäspar* -äh, jag går å lägger mig.. Myser in mig i täcket och hittar en skön ställning..
Plopp, vikt. Plopp, hmm, undrar om jag äter fel? Plopp, träning. Plopp Op, Plopp jobb. Plopp utbildning. Plopp, jobb efter utbildning, företag... A, det bara fortsatte att ploppa upp tankar i huvudet på mig Suck. Jag som trodde allt sånt grubblande skulle lösa sig sammtidigt som pengarna. Men icke. Nu är det nya saker att oroa sig för! Suck!

Har lärt mig av mamma att när man har problem att slappna av och ligger och vrider och vänder på sig ska man inte ligga kvar, utan upp och gör något i mellan för att sedan återgå till sängen. Det gör jag nu, och nu har jag gjort det klart så Godnatt

Kommentarer
Postat av: Malin

Hoppas du somnar då :)

2007-09-02 @ 09:56:08
URL: http://Justmaliin.blogg.se
Postat av: Helena

Godmorgon Helt rätt har också lärt mig att gå upp och liksom börja från början igen. Annars kan man ligga hur länge som helst och snurra. Jag sover nästan alltid dåligt tyvärr. Hoppas att du somnade och att du får en skön söndag!

2007-09-02 @ 10:01:58
URL: http://www.beverlyhills.blogg.se
Postat av: sagich.blogg.se

vare du som kunde hjälpa mig med bakrund ? / i så fall kan du säga hur jag ska göra tack ! =D

2007-09-02 @ 21:39:59
Postat av: Jess

sagich.blogg.se: hej, jo det var jag. gå in under design här under mina länkar. där har du några inlägg om just design som kanske kan vara till hjälp? lycka till.

2007-09-03 @ 09:32:33
URL: http://princessjess.blogg.se

Kommentera gärna inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0