Sorry

Har varit lite off. Och inte ens kunnat svara på era kommentarer :( Jag blir jätte glad att ni skriver! men jag har heltenkelt inte orkat sitta vid datorn. Jag har ju faktist ett liv därute även om det inte verkar så ibland hehe.

Jaha. Vad ska jag säga? Jag har följt mat schemat ganska bra, det har blivit väldigt enformigt dock :( Men jag ska söka lite här å där på vad man kan laga för mat. Min kära mor hade ett förslag att jag skulle kolla hur många kalorier per dag jag ska äta och laga mat utefter det istället. Och det kanske är en bra idee?? Det är ju som sagt väääldigt enformigt! Men jag tänkte ialla fall stå ut dessa 2 veckor Nina sagt att jag ska vara stenhård. Sen får vi se vad hon har att säga och OM det har visats resultat så klart. Frukosten är heeelt ok. Faktist riktigt god. Tro det eller ej. Jag som aldrig ätit frukost iprincip hehe. Lunchen vist den är ok. Men det är variation jag behöver! Är redan trött på tonfisksallad och kycklingsallad ska jag säga. Det ät typ det jag lever av hehe. Nu har jag städat lite här hemma tills Jimmy kommer hem. Tänt lite ljus och så. Hoppas på en glad porkvän! Så vi kan ha en mysig fredags kväll tillsammans!

Kommentarer
Postat av: fredriqa

jag gick hos en dietist förrut å har recept därifrån landstinget. om du vill kan jag maila dej dom el nått? vet inte hur nyttigt det är jämfört med din salladsdiet. men det är variation iaf :) just holla girl!

2007-09-07 @ 17:41:40
URL: http://fredriqa.blogg.se
Postat av: Evelina

gå med i viktklubb.se? har min syster o man gjort, första veckan gick de ner 1 kg nånting respektive 3 kg nånting!
kram

2007-09-07 @ 17:57:40
URL: http://evelinastrand.blogg.se
Postat av: nina

för att kunna räkna ut hur mkt kcal du ska äta osv på en dag, måste jag veta EXAKT hur du rör dig, vad du väger hur lång du är, hur du motionerar, hur ofta osv..... hur mmkt av din kropp som består av fett, muskler å vatten... alltså en mätning
alltaså självklart får du äta som du vill, detta schema var för att du ska komma igång å äta rätt och äta ofta, vilket folk inte gör. oftast alla som ä ex överviktiga eller har svårt att gå ner i vikt, det beror just på att de äter åt helvete rent ut sagt för lite... =)

2007-09-07 @ 18:49:47
URL: http://ezapeza.blogg.se

Kommentera gärna inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0