Jobb lördag..


Med tidig uppstigning kl 8 för att ta emot en kund klockan 9. Tror ni hon kommer? NÄ! Fan va irriterad man kan bli!? Man ställer upp och kommer tidigt på en lördag så kommer inte kunderna?! Vilken stil... ska sluta ställa upp på lördagar! Så har jag stressat hela dagen för att hinna och har väl blivit lite försenad med varje kund med det har varit en bra dag trotts tidigt uppstigning och en stressig dag. Nu sitter jag och väntar på Jimmy som tittar på fotboll. Vi ska ta oss ut till Mio och titta efter om det finns någon soffa. Våran vi har är helt nersutten och obekväm! *gäsp* Man ska inte sätta sig.. Då känner man hur trött man egentligen är. strax dax att betala räkningar.. igen. Tycker tiden går så förbaskat fort.. Betalade ju nyss?! Måste till banken å sätta in pengar också. Å min bror vägrar ju höra av sig om datorn. Morr! Ha en fortsatt bra dag



Uppdatering:
Jahopp. Det vart en längre promenad.. Ut till Mio och vi hittade faktist en soffa som vi båda gillar =)
image2130
Den fast i svart och schäslongen på andra sidan.. Va tycks?? Den kostar 10 900:- Vi hade väl räknat med en soffa kring 10 000 men det fanns ju massa fint som var mycket dyrare som man hellre ville ha men men jag är inte gjord av pengar tyvärr! Ska ju köpa dator nu också. Kim (bror) kommer hit på måndag med min bärbara dator hihi. 

Nu ska jag sussa. Jimmy lär sitta vid tv spelet hela halva natten idag med. Suck,. Jag fattar inte att han orkar. iof vaknade han kl 2 i dag. Då satt jag i full fart på jobbet. Ja, jag längtar till shemat är full smockat!! =)

Natti

Kommentarer
Postat av: Maria

Du, det börjar bli så sjukt snyggt i salonge så jag håller på att jäsa över av stolthet! =D I love it, skulle kunna sitta där nere hela dagarna haha =)

2008-04-26 @ 18:28:08
URL: http://catwalkqueen.blogg.se
Postat av: Maria

Fick lov att springa över till Alex & Anders för Noel har andningssvårigheter så de är på akuten nu och måste antagligen åka till Falun =S
Så jag lär kanske sova här i natt och vara barnvakt åt Ella.

2008-04-26 @ 23:12:54
URL: http://catwalkqueen.blogg.se
Postat av: Maria

Ingen aning vad som är fel, Alex misstänker falsk krupp, men skitläskigt är det!

2008-04-26 @ 23:22:17
URL: http://catwalkqueen.blogg.se
Postat av: Linda

Åh, snygg soffa!! Jag och Danne är oxå ute efter en ny, vi spanar för fullt.
Hoppas att du mår bra och att du haft en skön ledig söndag. Kram tjejen

2008-04-28 @ 13:29:15
URL: http://lindab.blogg.se

Kommentera gärna inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0