Mätning 12

Jaha.. som sagt så kom jag i mina mål byxer i början av veckan. Och nu har det gått en månad sen jag mätte mig så nu är det dax igen.


Överarmar:
Höger 30 cm
Vänster 29,5 cm
Byst utan bh:
Över 91 cm
Under 75 cm
Midja: 73cm
Mage: 88 cm
Höft: 93cm
Rumpa: 100cm
Lår:
Höger 56 cm
Vänster 55 cm
Vader:
Höger: 35 cm
Vänster 34,5 cm

Minskning:
Höger arm: 0,5 cm
Vänster arm: 0,5 cm
Byst: 1 cm
Under byst: 1 cm
Midja: 1 cm
Höft: 1 cm
Rumpa: 1cm
H lår: 1cm
V lår: 1 cm


Det fortsätter ju att minska men det minskar inte lika fort. Men inte så konstigt nu när jag faktist äter och inte är lika sten hård längre. Så länge det fortsätter att minska är jag lycklig. Nu ska jag ut på promenad. Ha en bra dag

Kommentarer

Kommentera gärna inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0