gårdagen- ett helvete

Jag vaknade upp på morgonen glad för att det är flytt dax. jag åker in till Zinken för att träffa Lucilla på Nail fashion. Sedan åker jag till Face och börjar packa, flytta och städa. Kl 14 skulle jag träffa C och kl 14 ringer hon och säger att hyran för september inte är betalad och att jag blir tvungen att betala alla 4 månaders hyror i förskott, dvs 26750kr. Vem fan har 26000 i bakfickan bara sådär?? Jag säger att jag inte kan och får till svar att jag inte får flytta mina redan flyttade saker.. Så jag får lite panik och går till banken och får endast ta ut 15000 (av pengar som inte ens är mina) På tillbaka vägen ringer jag mamma och hon undrar om det får gå till så här. Sen ringer Hasse efter en stund och säger att Du ska inte betala en krona mer än månadens hyra. För så står det i kontraktet. Tårarna sprutar mitt i all panik, ångest och vrede. C kommer och jag får panikångest, tårarna sprutar ännu mera och försöker få fram att så här ska det inte gå till. C blir rasande och efter många om och men går hon ut AS förbannad för att skriva ett papper på att jag minsann ska betala dessa månadshyror på pricken den 25e varje månad. Jag vann! HA!!! Vilken jävla häxa!! jag erbjöd mig till och med att komma in dagenefter med alla pengerna men nej! Jag hade till och med köpt en pressent till henne för att hon varit så "snäll" och låtit mig gå. tror ni hon fick den?? Glöm de!! Helt matt var jag i går kväll. Skulle försöka nå mina kunder för att berätta att dom ska komma till zinken idag och inte götgatan. Pratade in ett jätte konsktigt, rörigt medelande på telesvar så att kuden var tvungen att ringa tillbaka och fråga vad jag egentligen sa.. Pust. Idag är det nya tag!!!


Kommentarer
Postat av: Dee

Vilken jävla bitch! Var glad att du slipper henne.

2008-08-31 @ 11:57:35
URL: http://deelight.blogg.se/

Kommentera gärna inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0