Jävla skit!

Pratade nyss med C. Det ser inte ljust ut!!! Jag får inte sluta tidigare och bara betala hyra.. vafan ska jag göra??? 4 månader... Vi ska ha nåt jävla möte på onsdag på dagen för att prata om det här. Ja, jag vet det är jag som klantat till det! Men kan hon inte vara mänsklig och förstå mig? Jag måste vara på jobbet för att dom gjort reklam å bla bla bla, men jag kan inte vara på jobbet för att jag inte får ha hunden med mig. Vad är det för mening då?? Då kan hon ju lika gärna släppa mig???!!! Aja, skit samma... Jag måste till jobbet... MED HUNDEN!

Kommentarer
Postat av: Maria

Jag ska kolla upp det där om man verkligen får skriva in sånt dör i kontrakt, och hur man gör om man skrivit på ett kontarkt som det är så. Jag ska ringa till Frisörföretagarnas jurist. Hör av mig till dig sen.

2008-08-18 @ 13:06:13
URL: http://catwalkqueen.blogg.se/
Postat av: Emma-Lee

Låter jobbigt det där... Men om du fick ok att ta med honom innan så finns det egentligen inget att diskutera - vovven följer med. Säger dom nej nu så är det dom som brutit ett muntligt avtal. Stå på dig ;-D

2008-08-19 @ 17:35:34
URL: http://metrobloggen.se/emmalee

Kommentera gärna inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0