Lite smått ångest

När jag inser att det är över 26000kr som ska ut i hyra bara på face varje månad fram till och med december.. Speciellt när man tittar i boknings blocket och inser att jag knappt har något att göra de närmsta veckorna.. *ångest*


Ångest har jag också över allt jag borde tagit tag i för längesen fast jag bara inte tagit tag i det...
Som kontakta en revisor och ta tag i min bokföring innan det går åt pipan! (maria, det är bra att du puttar på mig;) Jag skulle verkligen behvöa ta kontakt med små A (småföretags akassa) och ringa Kommunals akassa. Fixa nya visit kort! Och sen var vi där igen med reklam för var jag sitter nu då...

Detta är bara några av dom VIKTIGA saker jag verkligen måste ta tag i NU I VECKAN!!

Kommentarer

Kommentera gärna inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0